Vlinders in de buik!

 He bah!!

Nee niet echt natuurlijk, dat zou niet goed zijn voor je buik, maar ook niet voor die vlinder, die hoort op een kleurige en fleurige bloem te zitten😏!

Nee dit is een gezegde van vroeger, of wellicht wordt het nu ook nog gezegd, wanneer mensen op elkaar verliefd zijn. Een "bepaald gevoel" zeg maar, dat voor een ieder weer anders is.

Verliefdheid is van alle tijden, het was er, het is er en het zal er altijd blijven!  Je kunt verliefd zijn op vele dingen en zaken. Je (klein) kind, die mooie broek of jurk, je mooie tuintje, de auto, afijn ga zo maar door!

 Maar de eerste associatie bij velen als je het over verliefdheid hebt, is die tussen 2 mensen. Dat kan een man zijn op een vrouw, een vrouw op een man, een man op een man of een vrouw op een vrouw. Mooi dat wij in dit land alle vormen van verliefdheid "op" accepteren en normaal vinden. En zo is het ook en zo hoort het ook. Maar dat geldt niet voor toch nog vele landen in de wereld! Daar kan je zelfs veroordeelt worden als het om een relatie gaat die daar volgens de (geloof) wetten niet wordt geaccepteerd. Hier is dat gelukkig niet, al moet ik er in het kader van deze blog even bij zeggen, dat we (ik) spreek over geoorloofde verliefdheid😑! Wat dat is dat begrijpen jullie natuurlijk wel en ik hoef hier niet de ethicus of moralist te zijn!

Hoe kom ik hier zo op zul je misschien vragen? Ik zag onlangs voor mij een paar/stel lopen waarbij de vrouw de arm om het middel van de man had en andersom😏. Mooi om te zien, ze waren schat ik van middelbare leeftijd, maar dus nog steeds verliefd!

Misschien even een "huiswerk "vraag voor jullie, of misschien meer een opdrachtje😚, weten jullie nog wat bij het eerste contact met je partner maakte dat je verliefd werd! Waren het de oren, de mond, de ogen? Of gewoon omdat hij/zij veel geld had😅! Als je het bespreekt met je partner, praat dan niet in het verleden, dat doet vermoeden dat het nu niet meer zo is😚. Zo van "ik viel toen voor..."! De Keuze van Ruud onthoudt zich van elke vorm van aansprakelijkheid in deze😆!

Wat ik niet begrijp is dat iemand kan vallen voor een buitenaards wezen! Die ken je niet en je weet dan toch ook niet wat je krijgt! Dat wordt zo echt een avontuur en een gok!

Maar de Kelly Family deed dat wel en zij bezongen het ook nog in het nummer Fell in love with an alien. Wel een mooi nummer van deze muzikale familie! We kennen nog andere families die met zingen actief waren zoals The Osmonds en The Partridge Family.

Kelly Family - Fell In Love With An Alien (Official Video) - Bing video


Mooi om met deze liefdes roman 😇het nieuwe jaar te beginnen! Toch? Veel geluk en goede gezondheid toegewenst aan jullie allen! Hopelijk kunnen mijn blogs een bijdrage hieraan leveren! Leuk om weer massaal jullie reacties te vernemen😋!

Reacties

  1. Wow Ruud, wat ontroerend en mooi tegelijk je blog en het nummer! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste wil ik jou ook een gelukkig Nieuwjaar wensen.
    Het is weer een verrassende blog. Het verhaal, daarbij het plaatje en dan de muziek. Eén mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All vormen van liefde zijn mooi als het maar diepgang heeft. Dus de man/vrouw met het geld en de persoon op de foto vallen voor mij af😫 IBT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je keuze is een prima nummer! TN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie start van het nieuwe jaar Goed nummer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer mooi het jaar begonnen met deze blog😀! Het antwoord op de huiswerkvraag hou ik maar even voor me😃

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begreep nu pas dat er een blog was. Kende het nummer niet. Leuke clip. En van die vlinders dat is heel lang geleden maar soms zijn ze er nog/weer. 🦋🦋🦋🦋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, bekende familie, ook in Spanje (net gelezen), maar nooit echt naar geluisterd.
    Ik denk dat vader Kelly niet zo open minded was als jij Ruud!
    En ja, het is triest om te weten dat op sommige liefdes de doodstraf staat in landen zoals Qatar of Dubai...
    Blij om te wonen waar we wonen!
    De muziek ligt trouwens wel lekker in het gehoor!
    ¡FELIZ AÑO NUEVO PARA TODOS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie start van het nieuwe jaar met deze blog! Zowel qua tekst als het nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi verhaal! Goede start van het nieuwe jaar. Hier zijn nog altijd de vlinders voor partner en het gezin. Maar fijn ook dat er tegenwoordig zoveel geaccepteerd wordt. De muziek klinkt goed, al zal ik met het thema verliefdheid nooit op dit nummer zijn gekomen. Zo hoor je nog eens wat nieuws.
    Voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, geluk en gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke blog weer Ruud. Mooi nummer en op z'n alien word je inderdaad verliefd. 😂 Jmb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha op zo'n alien verliefd worden is inderdaad apart! Mooie tekst en mooi nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een mooie blog met een leuk maar, als je er goed over nadenkt, apart nummer. RvS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha ik denk nu komt er een heel romantisch nummer...lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie verhaal met passende muziek en vidio.
    WdK

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!