Tijdens regelmatige wandelingen in het mooie natuurgebied bij mij om de hoek, geniet ik van de mooie flora en fauna. Maar ook van de prachtige vergezichten en doorkijkjes over de rivier!

Hoewel ik verschillende routes loop, kom ik vaak wel langs hetzelfde bankje. En daar pak ik mijn moment! Ik geniet van de stilte af en toe "onderbroken" door een passerende mede natuur genieter en soms door de boswachter van Staatsbosbeheer.

Op dat bankje heb ik zo mijn "mijmer momentjes" zo noem ik het maar even. Denken aan allerlei dingen, leuke en soms minder leuke.

Maar let wel, het is geen piekeren! Het doet me goed af en toe even mijmeren en ik kan u dat aanbevelen! Het geeft rust in je gedachten! Mijn credo is evenwel:  " blijf niet in het verleden hangen, ga mee in de tijd, maar af en toe even terugvallen, ja dat mag" 

Een mooi nummer waar ik dan aan denk is van The Little River Band. De groep uit zoverre land, ja, ook wel het land down under genoemd.  Australia dus. De groep is vooral bekend van hun hit It's a long way there. 

 Van dat album komt ook mijn muzikale tip voor deze week, het heet Reminiscing, mijmeren dus! Mooi gezongen door John Farnham. Dat vind ik dan natuurlijk, maar wat  vindt u? Daar ben ik benieuwd naar! Dus u mag uw reactie geven onder aan mijn blog.

Volgende week maandag weer een nieuwe blog in de keuze van Ruud!

Voor nu een mooie (werk/vakantie) week!

Groet Ruud


Reacties

  1. Hoi Ruud, Leuk blog, goede tips, ga het eens opzoeken op You Tube! Groetjes uit het Zuiden x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!