Ik sta klaar met open armen!

 Zo Ruud dat is nogal wat, klaar staan met open armen!  Maar ik moet dat een beetje nuanceren, want anders zouden al mijn volgers mij in de armen springen (zei hij met enige zelfspot) en dat is gezien mijn rug niet echt handig😏. 

Hoe kom ik er dan bij?  Afijn, ik was geboeid door een tafereel dat ik zag op een speelplaats met moeder en dochtertje. Het kleine meisje was druk aan het spelen, maar het ging even fout en ze viel. Tranen met tuiten natuurlijk en moeder nodigde haar uit om naar haar open armen toe te rennen. Dat deed het meisje en na een paar minuten was de pijn over en de tranen waren weg. Er kon weer gespeeld worden. De open armen hadden kennelijk wonderen gedaan😐  Ik vervolgde mijn wandeling weer. 's Avonds zag ik een shot van een oude film, waarin een vrouw haar geliefde in de armen sprong van geluk! Leuk om te zien en weer die open armen en de uitnodiging kom naar me toe!.  Op het journaal zag ik een reportage over vluchtelingen en ook daar zag ik weer die open armen en de roep "kom naar me toe"

Telkens moest ik bij deze momenten denken aan het nummer Run to you van de Canadese rocker Bryan Adams. Dat is dan ook mijn keuze voor deze week!  Zelf ben ik ooit bij een concert van hem geweest en dat was geweldig!  Hij schreef ook veel voor anderen en zijn nummer Heaven is meerdere keren gecovered zoals dat heet.

Volgende week gaan we een gokje wagen (of niet?)

Reacties

  1. Leuke tekst Ruud. " ik sta klaar maar open armen" .
    Zeker de politie stond ook klaar dit weekend, doch de vandalen begrepen het niet. Grrr.
    Maar hopelijk kunnen we deze gasten ook in onze armen sluiten .
    Bryan Adams geweldige zanger. Mooi nummer. Evergreen
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie tekst. Bryan Adams Run to you is een prachtig nummer. Vooral die stem van hem. Fijne week en tot volgende week. Dan ben Ik zeker weer van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!