een onthulling!

 Af en toe ben ik een beetje "gek", heb ik een tik om zomaar even te zeggen😏 De mensen die mij (al langer) kennen, weten dat en kunnen er mee om gaan😐. Maar ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn. Er zijn meer mensen die soms aparte dingen doen. En voor zover anderen daarmee niet worden geschaad, is er ook niets mis mee. Iedere gek heeft zo zijn gebrek, is dat niet een bekend gezegde?

Hoe kom ik er bij? Grappig wel! In het natuurgebied waar ik regelmatig wandel sprak ik een man die op een onnatuurlijke houding foto's aan het maken was van water vogels en klein wild. Hij zei dat het zijn hobby was en vaak ook bij nacht en ontij foto´s maakte. Maar ik ben dan ook een beetje gek, een tik zeg maar. Ik gaf aan dat ik dat niet gezegd had😐 Nee hoor zei hij, ik ken mezelf goed genoeg om dat zo te concluderen ha ha! Iedereen heeft toch wel een tik, hoe klein of groot dan ook zei hij.

Daarop vertelde ik hem dat ik blogs maakte over wat ik zag, meemaak, nieuws e.a.  en dat link aan een muzikaal nummer wat dan spontaan in mijn gedachte schiet. Oh dat is wel heel apart zei hij beleefd, om maar niet te zeggen, zo die spoort niet😏

Ik liep naar huis en dacht nog even na over mijn gek zijn en mijn tikkie. Er staat ook iets over in mijn profiel bij deze blog. En voordat ik binnen was, was de blog geboren en het spontaan opgekomen muzikale nummert ook!

Het is een nummer van zanger SEAL en het heet CRAZY! Niet zo gek natuurlijk😛 Hij is een Britse soul en rock zanger met een Nigeriaanse moeder en een Braziliaanse vader. Hij is geboren in 1963. Zijn echte naam is wel wat langer hoor. Bekend was zijn huwelijk met het Duitse topmodel Heidi Klum. 

Het nummer was een wereldhit in 1991! Een andere hit van hem was Kiss from a rose.


Oh ja en wat die " afwijking "  van mij betreft, no worry, volgens de dokter was het niet " levensbedreigend"  😛  Dus dan doen we gewoon volgende week weer een blog! Wie weet wat er dan weer in mij opkomt☝  Fijne week allemaal!

Reacties

  1. Grappig en ook onthullend je blog deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf maar lekker doorgaan met je blogs. Zoals je zegt: ieder gek heeft zijn gebrek. Maar je hebt wel een leuk gebrek. Tot volgende week! Je trouwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu nog visitekaartjes om uit te delen, dan kun je je blog nog meer promoten, haha. Leuk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!