Mij pakken ze niet meer!

 Dat is een gedurfde uitspraak Ruud! Wat is er aan de hand?

Ik lees regelmatig over fraude en oplichting van mensen en bedrijven op een hele gemene manier! Laatst sprak ik er ook iemand over die het slachtoffer was geworden van fraude😢. Het gebeurd vaak via valse mails of telefoontjes. Er wordt zo vaak gewaarschuwd om vooral voorzichtig te zijn met het openen van deze berichten en het beantwoorden van telefoontjes, waarvan je de afzender niet kent. Maar goed in een onbewaakt moment kan het je toch overkomen helaas! Ondanks vaak ook nog een goede beveiliging op je PC, virus scanners enz.  Die kunnen vaak niet zien of de afzender voor jou een bekende of onbekende is.



De man in kwestie die ik sprak heeft nog veel van de hem overkomende ellende kunnen oplossen middels contact ook met zijn bank. De schade bleef daardoor beperkt! Gelukkig voor hem! Pffff fraude het is zo'n laag crimineel gedoe!!

Hij zei nog dat hij hier sterker uit komt en voorzichtiger zal zijn. "Mij pakken ze niet meer, mij houden ze niet meer voor de gek" , dat is wat hij nog enigszins getergd zei.

Toen ik thuis kwam dacht ik er nog aan en ik dacht ook dat ik daarover iets in mijn blog zou moeten zeggen, zodat iedereen weer even bij de les is😏

Natuurlijk dacht ik ook gelijk weer aan een muzikaal nummer in relatie tot bovenstaande en dat is het nummer We won't  get fooled again van de Britse Rock Groep The Who en het is uit 1971. Een gitaar, orgel en prachtig drum werk maken dit nummer en het werd een succes. Jullie kennen de groep vast wel van al hun hits met zanger Roger Daltrey, gitarist Pete Townshend en drummer Keith Moon.

Een lekker nummer, vind ik dan, geniet er van (enne hij mag effe ietsje harder, maar informeer vooraf even je naaste buren😐)

En volgende week maandag? Ja tuurlijk dan ben ik er weer bij leven en welzijn zoals ze dat altijd zo mooi zeggen😀 

Reacties

  1. Ja verschrikkelijk die fraudeurs, je moet zo alert zijn. Ik ken het nummer niet, misschien omdat ik pas 1 jaar was toen het uitkwam, haha. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja , je moet zeker heel alert zijn en blijven. Leuk plaatje. De muziek is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!