Vakantiegevoel en een klein feestje!

 Het is weer zover, de vakantie is aangebroken voor velen van ons! Dat is altijd een prettige tijd waar we het hele jaar naar uitkijken! 

Ver van tevoren worden de plannen gemaakt en afgestemd hoe de reis gemaakt zal worden. Veel mensen hebben gekozen voor het vliegtuig, gezien de eindbestemming. Hopelijk ondervinden zij niet al te veel last van de perikelen rondom Schiphol!

Maar voor heel veel mensen is de vertrouwde eigen auto, het vervoer middel om mee op vakantie te gaan. Landen als Duitsland, Frankrijk en Spanje zijn daarbij geliefde vakantie landen.

Mijn vakantie gevoelens gaan met name terug naar Frankrijk als vakantie oord. In de tijd dat we onze kleine terriër Boris nog hadden, gingen we daar vaak naar toe. En zodoende hebben we toen veel streken van Frankrijk leren kennen! Hij ging graag mee in de auto en op de eindbestemming hadden we vaak een zomer huisje.

Men zegt altijd dat de reis naar de vakantie bestemming een wezenlijk onderdeel is van je vakantie! Dat is ook zo heb ik altijd ervaren. Belangrijk om er ook de tijd voor te nemen en als het kan ook nog een stukje toeristisch te rijden.

En dan genieten ook van lekkere muziek “ aan boord” !  En dan blijft er altijd wel een nummer hangen waar je later nog eens aan terug denkt! Of als je dat nummer hoort, je de hele vakantie weer als een film voorbij ziet komen!

Herkennen jullie dat gevoel?

Ik heb dat nog steeds als ik het nummer  Voyage Voyage hoor van de Franse zangeres Desireless! Zij is van 1952 en haar echte naam is Claudie Fritsch-Mentrop. Met dit nummer had zij een grote zomerhit (hoe kan het ook anders) in diverse landen in Europa, maar ook in Azië. En ook bij ons natuurlijk!





Breaking News!

Hierboven zien jullie een plaatje om het vakantiegevoel weer te geven, maar ook een foto met een taart en 1 kaarsje er op😏! 
Dat betekent dat ik vandaag precies 1 jaar bezig ben met het maken van mijn blogs De Keuze Van Ruud! In die tijd is mijn blog meer dan 5100 keer geopend! Een resultaat waar ik tevreden over ben!

Ik neem nu even pauze (vakantie) en kom dan maandag 8 augustus weer terug met mijn blogs! 
Maar wel onder 1 voorwaarde😑!

Alles staat of valt bij de waardering van mijn blogs door jullie! Ik heb dan ook een (huiswerk) vraag voor jullie, waarvan ik het antwoord belangrijk vind om te bepalen of ik door moet gaan met mijn blogs.

Mijn vraag is:

Vinden jullie mijn blogs leuk en lees je ze ook helemaal? Moet ik er wat jullie betreft mee doorgaan? 

Het gaat om de combinatie van verhaaltje en de muzikale keuze! Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je reactie laten weten! Zeg gewoon eerlijk wat je vindt, dat helpt mij het meest met mijn definitieve besluit om door te gaan of niet!

Je kunt reageren via de app of een reactie plaatsen onder aan de blog. In dat laatste geval kan dat persoonlijk of anoniem😐!

Ik zie uit naar jullie stortvloed aan reacties😇


Reacties

  1. Gefeliciteerd 🥳! 1jaar 🎉
    Ik wens je een fijne vakantie en hopelijk tot 8 augustus!

    Ik lees elke week je blog en luister ook altijd naar de muziek. Ik vind het altijd weer een mooie combinatie. Dus van mij mag je doorgaan........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ruud en andere lezers! De eerste keer dat ik reageer en ook de eerste keer dat ik het blog lees dezelfde morgen van de publicatie. Ik lees ze allemaal en helemaal. Daarna zoek ik de muziek. En daar heb je even wat tijd en een rustig plekje voor nodig, want van het ene nummer komt er een ander in gedachten op. Dus Ruud, neem een welverdiende vakantie en ga er mee door.
    Mijn lievelings vakantieland is trouwens Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ruud,
    Ik snap dat vakantiegevoel wel bij dit nummer. Heerlijk.
    Ga vooral door, ik probeer wekelijks de blogs te lezen, al schiet er soms wel eens een maandag bij in. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum. Ik zou zeggen: krijg je er zelf energie van? Vind je het elke week weer leuk om te doen? Blijf dan vooral bloggen!! Dat is mijn stelregel, ik moet het zelf nog leuk vinden om te doen en dan maakt het niet eens zoveel uit hoeveel mensen er reageren :) Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met 1 jarig
    jubileum. De combinatie verhaal en muziekis een knap
    staaltje werk. Het mooie van de muziek het roept herinneringen uit vervlogen
    tijden op.
    ik kijk uit naar 8 augustus,
    ga zo door.fijne vakantie.
    Groet Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum. De combinatie verhaal en muziek is een
    knap staaltje werk. Het mooie van de muziek het roept herinneringen uit vervlogen
    tijden op. Ik kijk uit naar 8 augustus ga zo door, fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!