nieuwe doelen of.....

..  bestaan de eerder dit jaar gedefinieerde doelen nog?

Afijn, dat komt zo aan de orde als thema van deze blog.

Allereerst dit. Ik nam 11 juli voorlopig afscheid van jullie om reden van een vakantie reces. Ik heb daarbij de vraag gesteld aan jullie of ik na de vakantie het maken van mijn blogs weer moest oppakken. De reacties waren duidelijk,  Doorgaan!!  Ik wil jullie bedanken voor deze aansporing, dat doet mij goed! Leuk om te horen dat het leuk is om mijn blogs te lezen en te horen aan welk nummer ik daarbij moet denken😅! Dus nu 8 augustus ben ik er weer en kom ik elke maandag met een nieuwe blog!

Hoe zit het dan met die doelen, waarmee je deze blog begon?

Voor velen zit de vakantie periode er op, anderen genieten nog en een klein deel heeft het nog te goed. De 2e helft van het jaar is begonnen. Dan pakken we de draad weer op om te realiseren wat we ons aan begin van het jaar als doel hebben gesteld. Of we stellen doelen bij omdat ze toch onhaalbaar bleken, of we maken nieuwe doelen. Een goed voornemen en altijd weer moeilijk om het op te pakken na een periode van rust! Maar ik zou zeggen "start rustig op en richt je vizier op die doelen"!  Ga er voor! Aan het eind van het jaar is de terugblik, die moet je dan gelukkig maken! En ik realiseer me dat het niet altijd even makkelijk is en dat het leven niet altijd rozengeur en maneschijn is. Ook ik zal de 2e helft van het jaar nog wel eens tegen dipjes aanlopen, als restant van wat eerder dit jaar is gebeurd!😞 Maar vanuit een positieve houding probeer ik ook door te zetten en vooruit te kijken!

En natuurlijk komt er spontaan weer een muziek nummer bij mij op waaraan ik dan moet denken😏 En dat is een prachtig nummer van The Moody Blues en dat heet New Horizons! Toevallig had mijn vrouw Marijke ook nog eens een T shirt voor mij gekocht waar dat met grote letters op stond New Horizons! Zij wist toen nog helemaal niets van deze blog😙!

Het mooie nummer van het album Seventh Sojourn is uit 1972 en kwam natuurlijk (zoals vele hits) van de hand van John Lodge en Justin Hayward.

Volgende week ben ik er weer met een ode aan de (front) vrouwen! Ik realiseer mij dat de vrouwelijke lezers van mijn blog, nu een week lang niet slapen van gespannenheid. Maar slaap gerust wel, ik spreek over een ode en dat is altijd positief!



Reacties

  1. Fijn dat je weer terug bent.
    Prachtig nummer, past mooi bij jouw verhaal.
    Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn. Maar kijk om je heen, ga naar buiten en geniet van de mooie momenten in je leven. Het leven is al zo kort!
    In het najaar worden de dagen korter en de avonden langer, de kans op regen en storm neemt toe. Het naar buiten gaan, zal dan wat minder worden. Maar zoek dan naar mogelijkheden en kansen, die jou blij maken, zodat het leven leuk blijft! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je door gaat met de "keuze van Ruud"!
    Mooie titel "New Horizons".
    Aan het begin van het nieuwe jaar zoek ik geen nieuwe doelen en/ of voornemens dus ik hoef nu halverwege het jaar niet terug te kijken op dat gebied 😅
    Ik ben benieuwd naar volgende week.😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug en weer veel succes met je blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ¡Buenos días!
    Mooi 'rond' startverhaal van het nieuwe seizoen met T-shirt en schitterende foto inclusief!
    Nieuwe doelen stel ik bijna elke dag en heb er geen probleem die regelmatig aan te passen ;)
    Mooi nummer ook!
    ¡Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog! Zoals altijd weer, leuk verhaal en passend nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had nu eigenlijk wel een foto verwacht van jou in dat t-shirt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

We gaan elkaar weer zien!

Luddevedu!