We gaan elkaar weer zien!

 Huh? Wat is er?

Ja we gaan elkaar weer zien hoor, maar niet meer via deze blogs!

Ik heb er nu, met veel plezier 100 gemaakt en heb nog voldoende inspiratie hoor😑. En er is al die tijd regelmatig naar www.keuzeruud.blogspot.com gekeken, in totaal een kleine 10.000 keer! Leuk voor mij, maar niet meer dan dat.

Mijn creatieve nicht Carolien die mij heeft gestimuleerd om ook blogs te schrijven, doet het al veel langer dan ik en heeft ook elke keer weer andere leuke onderwerpen! Voor elk wat wils. Wie het leuk vindt om blogs te lezen en ook ideeën op te doen (ook toeristische tips en kook tips en dingen van alle dag die je nog eens als tip kunt gebruiken), moet maar eens een kijkje nemen op haar website. Dat kan via

www.hetkeetjevanlien.com 

of via 

Kennisgeving voor omleiding (google.com)

Overigens refereert die naam van haar site aan mijn moeder en haar tante Lien! Een mooiere ode kan er niet zijn!

Maar ik heb geleerd dat je altijd op het hoogtepunt van je roem moet stoppen (😊😊😊), zeg ik met meer dan voldoende zelfspot!

Nou ja je moet voorkomen dat je in een situatie terecht komt van leuk die blogs van Ruud naar oh jee, daar heb je hem weer met die vervelende blogs😐! Laten we maar even reageren, het is anders zo sneu voor hem😏.

Maar verder geen dramatisch gedoe hoor, er zijn ergere dingen en er zal wel weer een nieuw projectje aankomen!

Dus we gaan elkaar gewoon (weer) blijven zien!

We will meet again, is het liedje waar Vera Lynn zo bekend mee werd. Zij zong dit voor de Britse troepen om hen zo een hart onder de riem te steken. En het wordt ook veel bezongen bij het afscheid van concerten en koren die optredens hebben verzorgd. 

We'll Meet Again - Vera Lynn - Bing video


Bedankt dat jullie mij steeds hebben gevolgd en hebben gereageerd! Ik ga jullie weer zien en groet jullie voor nu met nog een keer De Keuze van Ruud😇!

Reacties

  1. Jammer dat je stopt! Ik heb genoten van je blogs en je muziek. Tot ziens! En wie weet zien we elkaar weer!! 😟

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig nummer (voor mij een diepere betekenis) Bedankt voor al je bijzondere blogs. 👍💥RR-49

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, toch wel jammer maar bedankt voor die 100 veelal mooie nummers maar bovenal voor de aanspreekbare teksten om een nummer aan te kondigen👌
    Blij dat ons weerzien al binnenkort is😀 en succes met wat er op je pad komt👍 IBT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sluit wel af met een prachtig en veelzijdig lied Ruud van Vera Lynn! Jammer hoor dat je stopt, ik heb de blogs met veel plezier gelezen! Wie weet? RvS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 💯 al weer. Mooi gedaan en dankjewel. Ben benieuwd waar je in de toekomst mee gaat komen...
    ¡Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah lief, bedankt voor je vermelding naar mijn blog! Ik vind het jammer dat je stopt, maar snap je redenen. Ik heb er erg van genoten en we zien elkaar weer! Fijne zomer, ook voor Marijke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor al je mooie blogs en muziek! Ik heb er van genoten! WdK

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ruud, Het schrijven zit duidelijk in de familie! Succes met jullie projecten! 🏡🍀Fijne zomer!! ☀️😎Groetjes NS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 100 is een mooi getal meer dan 10.000 keer gelezen is een goede blog prestatie Bedankt voor de teksten en muziek

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welterusten!

Luddevedu!